[plonegov-br] SEO

Juan Gomez (Txonta) juantxonta em gmail.com
Sexta Abril 25 06:27:01 BRT 2014

Saudos a todos.
Iste asunto normalmente tratase do xeito seguinte:
- Dar a paxina de alta no google.
- Ter o archivo sitemap.xml visible e en orden e envialo, tamen ao google.
E o mesmo pra o Bing.
E aconsellable tamen ter estudiadas a metainformaçao keywords e
descriptions.
En unhos dias a situaçao revirte.
Disculpade o meu galego mal falado e pior escrito.
Juan

--  www.tleo.es