[gitec] Erro no envio de mensagens para hotmail

José Diogo Castro josediogonc em gmail.com
Terça Março 19 12:23:21 BRT 2019

Caramba!! Recebi HOJE a mesma mensagem de erro abaixo:

This is the mail system at host mailmtaout2.interlegis.leg.br.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to
one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own
text from the attached returned message.

                   The mail system

<ramon.ribeiro em printsolucoes.com.br>: host

    mx.jk.locaweb.com.br[200.234.204.130] said: 554 5.7.1

    <ramon.ribeiro em printsolucoes.com.br>: Relay access denied (in reply to
RCPT

    TO command)

O problema persiste até hoje????

*José Diogo do Nascimento Castro*