[gitec] Anexar documentos na tramitação

Segunda Fevereiro 24 14:16:10 BRT 2014

LF, O seu proxy não está deixando visualizar...

  Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request
/GET /consultas/materia/materia_mostrar_proc
<http://sapl.cmh.sp.gov.br/consultas/materia/materia_mostrar_proc>/.

Reason: *Error reading from remote server

*

Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at sapl.cmh.sp.gov.br Port 80