[gitec] Sobre o III Encontro Gitec

luis fernando pires machado lfernan.machado em gmail.com
Quarta Dezembro 1 13:03:03 BRST 2010

Importante salientar o ícone da comunicação legislativa.  Com vocês: Hélio
Teixeira, o nosso professor internacional, da New York University, founded
in 1831 to enlarge the scope of higher education: includes thirteen schools,
colleges, and divisions at five major centers in Manhattan.
Success expensive Hélio, for you the sky is the limit, hugs
Luis Fernando

Luis Fernando P Machado
Brasilia-DF
Celular: (61) 9277-9920